5 تکنیک کاربردی برای رنگرزی صنعتی

اگر به دنبال شرکتی هستید که رنگ آمیزی تجاری یا صنعتی ارائه دهد، جست و جوی خود را تمام کرده اید. چندین نام برای انتخاب وجود دارد. هر نامی که پیدا کنید ادعا می کند که بهترین در تجارت است.

با این حال، ادعاهای آنها را به ارزش برندی نگیرید. وقتی صحبت از در نظر گرفتن شرکتی می شود که رنگرزی و خدمات تجاری در ایران را ارائه می دهد، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. شما باید بدانید که آیا شرکت مورد نظر شما به اندازه کافی متخصص است که تمام تکنیک های مختلف رنگرزی صنعتی را دنبال کند.از لحاظ تخصصی، 5 تکنیک مختلف برای رنگرزی تجاری وجود دارد.اینجا ، جاییست که ما از رنگرزی نقطه ای استفاده میکنیم.

تکنیک اسپری هوایی

این راه یکی از بهترین راه های رنگرزی تجاری یا دستگاه های صنعتی است. اسپری های هوایی، با استفاده از هوا برای پودری کردن رنگ و در اوردن آن به شکل غبار، ابر یا اسپری.

اسپری های هوای ما دارای امکانات مختلفی هستند که برای براورده کردن نیازها و الگو های مختلف مناسب هستند. انها دراستاندارد های حرفه ای برای رنگرزی تجاری با ظاهری یکدست. که باعث بدست اوردن نتیجه دلخواه شما میشود.

ما از اسپری هوای مناسب با کیفیت بالا استفاده می کنیم که بهترین نتیجه را می دهد و به طور خاص برای ارائه کاربرد اسپری رنگرزی یکپارچه طراحی شده است .

تکنیک رنگرزی با غلتک

اگر مشتاقانه منتظر رنگ آمیزی یک سطح صاف مانند دیوار یا کف هستید، یک غلتک می تواند بسیار موثر باشد. با استفاده از یک غلتک با کیفیت بالا، می توانیم رنگ را به صورت یکپارچه اعمال کنیم.

اولاً، نقاشان تجاری ما درپوکنا کیفیت بالایی دارند و بسیار با تجربه هستند. دوم اینکه غلطک ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند که به انتقال سریع و موثر رنگ کمک می کند. این غلتک ها در اشکال مختلف موجود هستند و نتایج گسترده تری را ایجاد می کنند.

در برخی از سطوح، برای تراز کردن پوشش و خلاص شدن از شر حباب های هوا که در سطح رنگ به دام افتاده اند، به غلتک های میخ دار نیاز دارید. پس می بینید، این شغل نقاشان با تجربه ای است که ما خانه شان هستیم! این نوع رنگ هنگام رنگ آمیزی بتن یا سیمان که در بخش صنعتی بسیار رایج است، به کار می آید

بنابراین، توصیه می شود وقتی به دنبال ارائه دهنده خدمات رنگرزی مقرون به صرفه در پوکنا هستید، مطمئن شوید که به خوبی با این تکنیک آشنا است. این یک تکنیک کاملاً تخصصی است و هر شرکتی تخصص لازم را ندارد

تکنیک دیپ کوت

در راس پروژه های صنعتی، اگر عناصری دارید که باید به طور کامل، کارآمد و سریع رنگ آمیزی کنید، تکنیک دیپ کوت بهترین گزینه است. در روش پوشش غوطه‌وری، عناصر مستقیماً در رنگ فرو می‌روند، جدا می‌شوند و اجازه می‌دهند خشک شوند. این موثرترین راه برای مقابله با رنگ های ضخیم است که دارای کیفیت چسبندگی قوی هستند.

تکنیک قلمموی رنگ

یکی دیگر از روش خوب قدیمی قلم مو است که کار رنگرزی صنعتی را عالی برای شما انجام می دهد. این برس ها از نظر شکل، سبک، زوایای و حتی در فرم های پرزدار، دارای تنوع زیادی هستند.

وقتی صحبت از پرداختن به جزئیات می شود،قلم موهای کوچکتری نیز وجود دارند. استفاده ما از قلم موی با کیفیت، همراه با برخی از تکنیک های عالی نقاشی، به شما کمک می کند تا به سرحد دلخواه حرفه ای خود برسید.

تکنیک اسپری بودن هوا

آخرین اما شاید مهمترین، می‌توانید گزینه اسپری بدون هوا باشد، که ذرات رنگ را با فشاری بالاتر از فشاری که در یک اسپری هوا دریافت می‌کنید اتمیزه می‌کند. این یک ابزار فوق العاده برای رنگ آمیزی مناطق صنعتی بزرگ به سرعت و بدون دردسر است. به جلوگیری از اسپری بیش از حد کمک می کند.

بنابراین، هنگامی که با ما در پوکنا تماس می گیرید، ما با تمام این تکنیک های بسیار موثر و تحسین شده در کاربردهای رنگرزی صنعتی به خوبی آشنا هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *